Mieszkańcy i kultura Ekwadoru

Ekwador jest krajem bardzo zróżnicowanym pod względem etnicznym. Większość Ekwadorczyków to rasy mieszane – mulaci, metysi, kreole, cholos, montubio. Rdzenni Indianie to ok.
30% tamtejszej populacji. Żyją w większości w Otavaleños, Caranquis, Salasaca, Cañari, Saraguro, Shuar, Achuar, Huorani. Ekwadorczycy są narodem biednym, ok.
70% żyje poniżej poziomu nędzy, ale mimo to potrafią cieszyć się życiem, być uprzejmi i gościnni. W Ekwadorze nie ma specjalnych zwyczajów, różnych od europejskich. Hiszpański jest językiem urzędowym i bez jego znajomości ciężko się porozumieć. Dlatego polecamy zapoznać się z ofertą szkoły językowej i wybrać na kurs język hiszpański warszawa .
Ekwadorczycy chętnie się bawią i świętują. Nawet najmniejsza wioska przynajmniej raz w roku obchodzi swoje własne, miejscowe święto. Najważniejsze ogólnokrajowe święta to Sylwester, kiedy to w całym kraju płoną stosy z kukłami starego roku.
Po północy zaczynają się tańce i sztuczne ognie. Czczony jest też 1 listopada, czyli Wszystkich Świętych. Wtedy odbywają się liczne odpusty pod cmentarzami, a na cmentarzach imprezy.
t-shirty męskie z haftem
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń dachów, z którymi radzi sobie dekarz?
Przeczytaj również: Dlaczego warto wybrać doświadczonego specjalistę w medycynie estetycznej?
Przeczytaj również: Jakie są najczęstsze wyzwania w pracy pedagoga?
Polecane artykuły

Rola tanich blach trapezowych w optymalizacji kosztów budowy
Tanie blachy trapezowe odgrywają kluczową rolę w budownictwie, zwłaszcza w kontekście optymalizacji kosztów. Dzięki nim można znacznie obniżyć wydatki na pokrycia dachowe, nie rezygnując przy tym z jakości i estetyki. Ich zastosowanie przynosi korzyści zarówno inwestorom indywidualnym, jak i przedsi

Historia motoryzacji
Motoryzacja to ogół zastosowań pojazdów drogowych, szynowych, które napędzane są silnikami spalinowymi. Historia motoryzacji rozpoczyna się w 1764 roku pierwszym pojazdem, w 1802 roku pojawia się pierwsza lokomotywa, w 1827 roku pierwszy pojazd parowy służący do transportu miejskiego i wreszcie 188